THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

widgeo.net

Thursday, January 27, 2011

Kalau kita suka.......kn


Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia. Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya dan Allah takkan bagi. Tapi luahkan pada Allah, beritahulah Allah. Allah maha tahu jodoh kita siapa. Dan siapa dia, siapa kita. Sesungguhnya aku sama sekali tidak tahu tentang kesilapan yang selama ini aku lakukan..patot lah selama ni bila aku luahkn perasaan then lama2 aku jadi meluat lak girl 2..sbbnye bila da luahkn mula la dia tunjukkn perangai yg xberapa disenangi aku..lps tu mula la ak rasa meluat dan xmau layan da..ini mngkin salah satu bukti kepada ayat di atas..hurmm patot la susah sangat nk mencari pengganti..jadikan pengajaran tuk diri sendiri..persoalannya..bagaimana wanita yang kita suka tu nk tau perasaan kita terhadapnye jika kita tidak luahkan..jangan runsing kan kepala sendiri..dengan adanya Allah dan kepercayaan maka semua jalan akan dipermudah kan..that is the beuaty of religion..maka dengan ini kita ada tempat bergantung dan bermohon doa..Amin...

0 comments:

kaya